De AC en het bestuur nodigen je van harte uit voor een bezoek op dinsdag 19 mei aanstaande bij steenfabriek Caprice in Angeren.
Deze middag willen we aandacht vragen voor het hergebruik van klei die vrijkomt uit vastgoedontwikkelingen. Denk hierbij aan watergangen, wadi’s en funderingen van woningen en wegen. Deze klei is vaak geschikt voor de productie van bouwkeramiek, zoals dakpannen, gevel- en straatstenen. Hoe mooi zou het zijn als de bouwmaterialen voor het project afkomstig zijn uit de grond waarop ze worden verwerkt!
Tijdens deze middag staat er een rondleiding gepland door de steenfabriek Huissenswaard (Caprice) en aansluitend is er een presentatie door K3-Delgromij over hoe het hergebruik van de klei een financiële bijdrage levert aan dit prachtige concept.
Tot dan!

Programma
Het programma ziet ongeveer als volgt uit:
15:15 uur | Inloop kantoor steenfabriek Caprice
15:30 uur | Rondleiding door steenfabriek
16:15 uur | Presentatie hergebruik klei uit vastgoedontwikkelingen
17:00 uur | Borrel en napraten
Praktische informatie en parkeren
Navigeeradres: Scherpekamp 3, 6687 ML Angeren
Parkeren kan voor de ingang
Neem contact met ons op! Dan nodigen we je uit om bij een van onze bijeenkomsten aanwezig te zijn.